Известие

Collapse
No announcement yet.

След смяна на ламбда зловещо забива нос

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • След смяна на ламбда зловещо забива нос

    Преди няколко седмици махнах катализатора на колата (от подписа). Впоследствие се оказа, че при махането (по-точно избушването) е повредена ламбда сондата. От сервиза я смениха за тяхна сметка, но сега пък се появи още по-голям проблем- като е студена, колата забива нос до такава степен, че като натисна газта, все едно натискам спирачката.
    Възможно ли е това да стане от неподходяща сонда, която да бута по-богата смес и да задавя колата?
    Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
    AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
    Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

  • #2
    Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
    ...Възможно ли е това да стане от неподходяща сонда, която ... ?
    Възможно е, иди на диагностика - да ти проверят 1. вярната сонда ли са ти сложили
    и 2. дали отчита показанията в нормите

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
      Възможно е, иди на диагностика - да ти проверят 1. вярната сонда ли са ти сложили
      и 2. дали отчита показанията в нормите
      На мен ми се струва че щом само студена не работи нещо реотана на сондата нее в час!!!До колко трябва да загрее че да заработи като хората!?И вообще като загрее работи ли на 100%!?
      sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
        На мен ми се струва че щом само студена не работи нещо реотана на сондата нее в час!!!До колко трябва да загрее че да заработи като хората!?И вообще като загрее работи ли на 100%!?
        Ами не, и като загрее не работи съвсем както трябва. А подгряването го оправиха - беше изгнил един бушон. Вчера, като смениха сондата, колата работеше нормално. Днес сутринта обаче едвам потегляше, все едно някой я е хванал за гушата. Като загря изведнъж се оправи - не се давеше, ускоряваше равномерно. Вечерта обаче като запалих правеше сутрешните номера и не се оправи напълно и след като загря добре - като тръгна от ниски обороти същото чувство, че някой я е хванал за гушата, при по-рязко настъпване направо забива нос.
        Че явно ламбдата е нещо сбъркана е ясно, притеснява ме дали около 100 км каране в този режим може да доведе до по-тежки последствия?
        Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
        AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
        Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
          Ами не, и като загрее не работи съвсем както трябва. А подгряването го оправиха - беше изгнил един бушон. Вчера, като смениха сондата, колата работеше нормално. Днес сутринта обаче едвам потегляше, все едно някой я е хванал за гушата. Като загря изведнъж се оправи - не се давеше, ускоряваше равномерно. Вечерта обаче като запалих правеше сутрешните номера и не се оправи напълно и след като загря добре - като тръгна от ниски обороти същото чувство, че някой я е хванал за гушата, при по-рязко настъпване направо забива нос.
          Че явно ламбдата е нещо сбъркана е ясно, притеснява ме дали около 100 км каране в този режим може да доведе до по-тежки последствия?
          Ако сондата е наред в случая лошото е ,че тоя проблем може да го прави от какво ли не!!Като за начало трябва да се провери ланда сондата дали е работеща и след като се установи какво и е положението да се търси проблема!!Наи-вероятно нещо тя нее наред но нее изключено да има и някои друк проблем които просто да се е появил в лош момент съвпадаики със смяната на сондата!А за тия 100 км мисля ако наистина се дави както казваш да посабере малко повечко сажди по свещи клапани и тн което нее много препоръчително!
          Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 21:48.
          sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
            Ако сондата е наред в случая лошото е ,че тоя проблем може да го прави от какво ли не!!Като за начало трябва да се провери ланда сондата дали е работеща и след като се установи какво и е положението да се търси проблема!!Наи-вероятно нещо тя нее наред но нее изключено да има и някои друк проблем които просто да се е появил в лош момент съвпадаики със смяната на сондата!
            Миналата седмица бях на диагностика - дебитомерът си работеше, само старата сонда беше заминала. Няма логика да е от друго...
            Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
            AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
            Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
              Миналата седмица бях на диагностика - дебитомерът си работеше, само старата сонда беше заминала. Няма логика да е от друго...
              Бе той си работи ама аз сега с това се боря - показва на моменти каквото си иска тоя дебитомер - износват се графитните им писти на наще дебитомер-и.
              И все пак тия дето ти махнаха катализатора - каква сонда да сложили - вероятно е такава без подгрев и е по-евтина. И точка 2 е дали не са омазали нещо с гърнето на мястото на катализатора.


              Даването на газ, води до пристрастяване!
              Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
              Volvo V50 2.0D by RuBig

              Comment


              • #8
                С подгрев е, даже смениха бушона. Според майстора в него е била причината да не работи преди това. А че са омазали нещо с гърнето е ясно.
                Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                  С подгрев е, даже смениха бушона. Според майстора в него е била причината да не работи преди това. А че са омазали нещо с гърнето е ясно.
                  Виж си пак бушончето
                  sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                  Comment


                  • #10
                    Решението на загадката: всмукателните колектори са били извадени и е смучело въздух. Поне така казва Бобо. Ама как така стана точно след смяната на ламбдата...
                    Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                    AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                    Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                    Comment


                    • #11
                      Колеги и при мен се появи същият проблем. Нищо не съм правил по колата. Тръгнах за университета сутринта и колата започна по едно време да придръпва и забива, не беше още загряла. Като загря ми се стори че се пооправи и на следващата сутрин сичко се повтори.
                      Каде се намира този бушон за подгряването на ландата, че аз вобще не знаех че съществува.

                      АЛФА 155 1.8TS 94г.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от pesho ot vraca Покажи съобщение
                        Колеги и при мен се появи същият проблем. Нищо не съм правил по колата. Тръгнах за университета сутринта и колата започна по едно време да придръпва и забива, не беше още загряла. Като загря ми се стори че се пооправи и на следващата сутрин сичко се повтори.
                        Каде се намира този бушон за подгряването на ландата, че аз вобще не знаех че съществува.

                        АЛФА 155 1.8TS 94г.
                        И аз не знам точно, някъде около самата ламбда. Но при мен се оказа друго.
                        Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                        AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                        Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от pesho ot vraca Покажи съобщение
                          Колеги и при мен се появи същият проблем. Нищо не съм правил по колата. Тръгнах за университета сутринта и колата започна по едно време да придръпва и забива, не беше още загряла. Като загря ми се стори че се пооправи и на следващата сутрин сичко се повтори.
                          Каде се намира този бушон за подгряването на ландата, че аз вобще не знаех че съществува.

                          АЛФА 155 1.8TS 94г.
                          http://clubalfaromeo.com/forum/showt...?t=4000&page=2
                          155 1.8 8v TS & FZR 600

                          Comment


                          • #14
                            Благодаря колеги утре ще ги проверя и ще пиша какво е пологението

                            АЛФА 155 1.8TS 94г.

                            Comment


                            • #15
                              Здравей те и моята алфа има саштия проблем при 20-25 оборота забива муцуната.Няма значение дали е топла или студена.

                              Comment

                              Working...
                              X